Monissa yrityksissä raportointi on edelleen manuaalinen, jäykkä ja muutoksiin mukautumaton prosessi, eivätkä raportit tuota oikeanlaista tietoa oikeaan aikaan. Raportointia voidaan kuitenkin helpottaa ja tehostaa monin eri keinoin, joita esittelemme maksuttomassa pikaoppaassamme.
Lataamalla oppaan saat vastauksen mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Millainen on hyvä raportti?
- Miten raportointi toimii ideaalitilanteessa?
- Miten raportointia voi kehittää ja tehostaa?
- Milloin olisi syytä harkita raportointijärjestelmän vaihtoa?
- Mitkä ovat raportoinnin yleisimmät haasteet ja ongelmat?
Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään.
"Ideaalitilanteessa raportointi on automatisoitu prosessi, jonka lopputuloksena syntyvien raporttien tulkinta ja analysointi on helppoa, nopeaa ja tehokasta. Enää ei tarvitse “ajaa” raportteja ja odotella niiden valmistumista, vaan reaaliaikaisuus alkaa olla jo perustason vaatimus."
"Raporttien tieto on luotettavaa ja nopeasti saatavilla, ja raportointiin käytetty aika voidaan käyttää entistä tehokkaammin."